OPĆI UVJETI POSLOVANJA

STUPANJE NA SNAGU: 1. SIJEČNJA 2019

Ovi Opći uvjeti (u daljnjem tekstu: OU) M-Truck-Sped Márk Nagy ev. (u daljnjem tekstu: Davatelj usluge) i sadrži prava i obveze Korisnika (u daljnjem tekstu: Kupac) korištenjem elektroničkih komercijalnih usluga koje pruža Davatelj usluge putem web stranice www.ekoloskeplakete.hr (Pružatelj usluge i Kupac, u daljnjem tekstu zajedno: Strane).

Opći uvjeti odnose se na sve pravne poslove i usluge koje se odvijaju putem web stranice www.ekoloskeplakete.hr, bez obzira da li se obavljaju iz Mađarske ili inozemstva, od strane Pružatelja usluga ili njegovih suradnika.

Podaci o pružatelju usluga:

Ime: Petra Horváth
Sjedište i poštanska adresa: 9200 Mosonmagyaróvár Károly út 57. (Mađarska)
Početak poduzetničke djelatnosti: 01.04.2020
Matični broj: 54504460
Porezni broj: 55777559-1-28
Služba za korisnike: vidi 1.7
Njegov broj telefona je +36707704566
Adresa e-pošte: stickerpoints1@gmail.com

1. OPĆI PODACI IZRAĐENI SPORAZUMOM IZMEĐU STRANA
1.1. Opseg ovih Općih uvjeta obuhvaća sve elektroničke komercijalne usluge koje se pružaju u Mađarskoj putem elektroničke trgovine koja se nalazi na web stranici www.ekoloskeplakete.hr (u daljnjem tekstu: Web stranica) (u daljnjem tekstu: www.ekoloskeplakete.hr web trgovina).

Nadalje, opseg ovih Općih uvjeta pokriva sve trgovačke transakcije na području Mađarske koje su uspostavljene između strana navedenih u ovom ugovoru. Kupnja u internetskoj trgovini www.ekoloskeplakete.hr regulirana je CVIII iz 2001. o određenim pitanjima elektroničkih komercijalnih usluga i usluga povezanih s informacijskim društvom. regulirano je zakonom (“Elkertv.”).

1.2. Kupnja u internetskoj trgovini www.ekoloskeplakete.hr moguća je elektroničkom narudžbom, kako je navedeno u ovim Općim uvjetima.

1.3. Značajan dio usluga internetske trgovine www.ekoloskeplakete.hr dostupan je svim korisnicima, čak i bez registracije. Međutim, neke usluge podliježu registraciji (a potom i prijavu) na što svatko ima pravo sukladno Općim uvjetima.

1.4. Nakon izvršene narudžbe, ugovor se može slobodno i bez posljedica mijenjati ili otkazati do ispunjenja. To je moguće putem telefona i e-maila.

Ugovor zaključen između Ugovornih strana uz kupnju robe na mađarskom jeziku smatra se pisanim ugovorom, Pružatelj usluga ga pohranjuje i čuva 5 godina od nastanka.

1.5. Jezik ugovora je mađarski.

1.6. Pružatelj usluga ne podliježe odredbama bilo kojeg kodeksa ponašanja.

1.7. Podaci za kontakt službe za korisnike

Radno vrijeme korisničke službe: svaki radni dan 8:00-18:00!
• Telefon: +36707704566
• Internet adresa: www.ekoloskeplakete.hr
• E-pošta: stickerpoints1@gmail.com

2. REGISTRACIJA
2.1. Registrirati se možete pod točkom izbornika Registracija na glavnoj stranici tako da ispunite obrazac s podacima koji se sastoji od dva dijela.

Nakon klika na poveznicu poslanu u e-mailu za potvrdu registracije, nakon preliminarnog zahtjeva za podacima (potrebno je unijeti korisničko ime po izboru, pravu e-mail adresu i odabranu lozinku) slijedi detaljniji, osobni podatkovni list, koji se može ispuniti i prije nego što se narudžbe predaju.

Registracijom na Internet stranici Kupac izjavljuje da je pročitao i prihvaća odredbe ovih Uvjeta i Izjave o zaštiti podataka objavljene na Internet stranici, te da pristaje na obradu podataka sadržanih u Izjavi o zaštiti podataka.

2.2. Pružatelj usluga ne snosi nikakvu odgovornost za kašnjenja u isporuci ili druge probleme ili pogreške koje se mogu pratiti unatrag do podataka koje je korisnik dao netočno i/ili netočno.

Pružatelj usluga neće se smatrati odgovornim za štetu nastalu zbog toga što Korisnik zaboravi svoju lozinku ili ako ona postane dostupna neovlaštenim osobama iz bilo kojeg razloga koji se ne može pripisati Pružatelju usluga. Pružatelj usluga svaku registraciju tretira kao neovisnu pravnu osobu.

Prethodno evidentirane podatke moguće je promijeniti u izborniku Promjena osobnih podataka nakon prijave, klikom na poveznicu Osobne postavke, što također može utjecati na podatke aktivnih naloga.

Pružatelj usluga ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili pogreške nastale uslijed promjena registriranih podataka od strane korisnika.

3. PROCES NARUDŽBE
3.1. Bitna svojstva i karakteristike robe koja se kupuje, kao i upute za uporabu robe nalaze se na informacijskoj stranici konkretne robe, budući da su detaljna stvarna svojstva robe sadržana u uputama u prilogu proizvoda.

Smatra se da je Pružatelj usluga ispunio ugovor ako proizvod ima povoljnija svojstva od podataka navedenih na web stranici ili u korisničkom priručniku.

Ukoliko imate pitanja o proizvodu prije kupnje, naša služba za korisnike stoji vam na raspolaganju. Upute za uporabu proizvoda koje prodajemo – ako to zahtijeva zakon – priložene su uz robu.

Ako slučajno uz proizvod ne dobijete obvezne upute za uporabu, odmah – prije korištenja proizvoda – obavijestite našu službu za korisnike i mi ćemo ga zamijeniti.

Ako trebate više informacija o kvaliteti, osnovnim značajkama, korištenju i upotrebljivosti bilo kojeg proizvoda na web stranici od onoga što je navedeno na web stranici, obratite se našoj korisničkoj službi, čije podatke i kontakt informacije možete pronaći u točki 1.7.

3.2. Kupoprodajna cijena uvijek je iznos naveden uz odabrani proizvod, koji, ako nije posebno naznačen, već uključuje PDV.

Kupoprodajna cijena proizvoda ne uključuje troškove dostave, osim ako nije drugačije navedeno na stranici za konačno plaćanje.

3.3. Pružatelj usluga zadržava pravo promjene cijena proizvoda koji se mogu naručiti s web stranice, pod uvjetom da izmjena stupi na snagu u trenutku kada se pojavi na web stranici.

Izmjena ne utječe negativno na nabavnu cijenu već naručenih proizvoda. Prilikom pokretanja online plaćanja bankovnom karticom, ne možemo izvršiti povrat novca u slučaju pada cijene između slanja obavijesti o elektroničkom plaćanju i primitka proizvoda.

Sigurnosna provjera transakcije plaćanja putem interneta traje minimalno 24 sata, nakon čega je moguće tek preuzeti proizvod.

3.4. Ukoliko se, unatoč svoj brizi Pružatelja usluge, na web stranici prikaže netočna cijena, posebno u pogledu očito netočne, npr. za cijenu od HUF “0” ili HUF “1” koja se značajno razlikuje od poznate, općeprihvaćene ili procijenjene cijene proizvoda, ili koja se može pojaviti zbog greške u sustavu, tada Davatelj usluga nije dužan isporučiti proizvod po pogrešnoj cijeni, ali može ponuditi dostavu po ispravnoj cijeni, nakon saznanja o čemu Kupac može odustati od svoje namjere kupnje.

Slike proizvoda objavljene na web stranici su samo ilustracije na nekim mjestima, mogu se razlikovati od stvarnosti.

3.5. Narudžbe se primaju ne samo od registriranih kupaca putem web stranice Davatelja usluga, već za narudžbu moraju biti u potpunosti popunjena sva polja koja se odnose na podatke Kupca. (Ako Kupac neispravno ili nepotpuno ispuni polje, dobit će poruku o pogrešci od Davatelja usluge.)

Pružatelj usluga ne snosi nikakvu odgovornost za kašnjenja u isporuci ili druge probleme ili pogreške koje se mogu povezati s pogrešnim i/ili netočnim podacima o narudžbi koje je dao Kupac.

Kupac može dodati odabrane proizvode u košaricu korištenjem gumba “Dodaj u košaricu” na stranici s detaljima proizvoda koja se pojavljuje nakon klika na svaki proizvod.

Sadržaj košarice moguće je pregledavati i mijenjati klikom na ikonu košarice s desne strane web stranice, gdje se može odrediti željena količina pojedinog proizvoda ili se sadržaj košarice može izbrisati (“Ukloni” ).

Ako je Kupac finalizirao sadržaj košarice, mora se prijaviti na web stranicu ili registrirati kako bi izvršio narudžbu klikom na “Plaćanje” na sučelju koje se pojavi. Nakon toga možete birati između načina preuzimanja te unositi podatke za naplatu i dostavu.

Ukoliko ste unijeli sve potrebne podatke i odabrali način dostave, klikom na gumb “Nastavi” možete odabrati način na koji želite podmiriti ukupan iznos narudžbe.

Ukoliko ste odabrali jedan od načina plaćanja, klikom na gumb “Plaćanje” možete provjeriti detalje svoje narudžbe na stranici sažetka prije narudžbe, promijeniti adresu za naplatu i dostavu, odabrati način plaćanja i dostave, i komentirajte svoju narudžbu.

Narudžba se predaje i ponuda šalje nakon klika na “Završi narudžbu”. Narudžba se tako zadaje klikom na gumb “Završi narudžbu” čime se za Kupca stvara obveza plaćanja.

4. ISPRAVAK POGREŠAKA U UNOSU PODATAKA
4.1. U bilo kojoj fazi narudžbe i sve dok narudžba nije poslana Pružatelju usluga, Kupac ima mogućnost ispraviti pogreške u unosu podataka na sučelju narudžbe u bilo kojem trenutku u web trgovini (npr. izbrisati proizvod iz košarice klikom na ” Ukloni” oznaku).

5. OBVEZUJUĆA PONUDA, PONOVNA POTVRDA NARUDŽBE
5.1. Pružatelj usluga će potvrditi prispijeće ponude (narudžbe) koju je Kupac poslao Kupcu bez odgađanja, automatskim potvrdnim e-mailom najkasnije u roku od 48 sati, koji potvrdni e-mail sadrži:
– podatke koje kupac daje prilikom kupnje ili registracije (npr. informacije o naplati i dostavi),

– ID narudžbe,

– datum narudžbe,

– popis elemenata koji pripadaju naručenom proizvodu, količinu, cijenu proizvoda,

– cijena dostave

– i konačni iznos za uplatu.

Ovaj potvrdni e-mail samo obavještava kupca da je njegova narudžba stigla Davatelju usluge.

5.2. Kupac se oslobađa obveze davanja ponude ako bez odgađanja, odnosno u roku od 48 sati, od Pružatelja usluga ne zaprimi odvojenu e-poruku o prihvaćanju svoje poslane narudžbe.

5.3. Ukoliko je Kupac već poslao narudžbu Pružatelju usluga i uoči grešku u podacima u potvrdnom e-mailu, istu mora prijaviti Pružatelju usluga u roku od 1 dana.

5.4. Nalog se smatra ugovorom sklopljenim elektroničkim putem, koji je uređen Zakonom V iz 2013. o Građanskom zakoniku, Zakonom CVIII iz 2001. o određenim pitanjima elektroničkih komercijalnih usluga i usluga povezanih s informacijskim društvom. uređeni su zakonom.
Ugovor potpada pod djelokrug Vladine Uredbe 45/2014 (II.26.) o detaljnim pravilima ugovora između potrošača i poduzeća, te uzima u obzir odredbe Direktive 2011/83/EU Europskog parlamenta i Vijeće za prava potrošača.

6. UVJETI DOSTAVE I PLAĆANJA
6.1. Pružatelj usluga isporučuje naručenu i zatraženu robu u vaš dom koristeći dostavno poduzeće, u skladu s uvjetima na stranici Uvjeti isporuke i plaćanja.
Pružatelj usluge zadržava pravo promjene naknade za dostavu, pod uvjetom da promjena stupi na snagu u trenutku objave na web stranici. Izmjena ne utječe na nabavnu cijenu već naručenih proizvoda.

6.2. Nakon izvršenja narudžbe, Pružatelj usluga daje Kupcu mogućnost odabira vremena isporuke, koje ne označava određeno vrijeme, već služi samo za odabir okvirnog intervala isporuke. Pružatelj usluga nije u mogućnosti izvršiti isporuku u određeno vrijeme.

6.4. Pružatelj usluga obavlja usluge naručene na web stranici na mjestu navedenom u potvrdi narudžbe poslanoj Kupcu e-poštom.

6.5. Kupac se može informirati o načinima plaćanja i mogućnostima naplate koje pruža Davatelj usluga na www.ekoloskeplakete.hr.

7. PRAVO NA ODUSTANJE
Odredbe ove točke odnose se isključivo na fizičke osobe koje djeluju izvan svoje profesije, zanimanja ili poslovanja, a koje kupuju, naručuju, primaju, upotrebljavaju, rabe robu, kao i na primatelje komercijalnih priopćenja i ponuda vezanih uz robu (u daljnjem tekstu: “Potrošač”).

Potrošač ima pravo u slučaju ugovora o prodaji proizvoda

a) proizvod,
b) pri isporuci više proizvoda, do posljednjeg isporučenog proizvoda,
c) u slučaju proizvoda koji se sastoji od nekoliko serija ili komada, zadnja isporučena serija ili komad,
d) ako se proizvod mora redovito isporučivati u određenom roku, povući se iz ugovora bez razloga u roku od četrnaest (14) dana od datuma primitka prve usluge od strane Kupca ili treće strane koju je on naveo, osim prijevoznika .
Potrošač ima pravo iskoristiti pravo na odustanak u razdoblju od dana sklapanja ugovora do dana primitka proizvoda.

Potrošač nema pravo na odustanak – kod prodaje i kupnje audio i video zapisa u zatvorenoj ambalaži, kao i kopija računalnih programa, ako je potrošač otvorio ambalažu nakon dostave; – ako se radi o neprerađenom proizvodu koji je proizveden prema uputama ili na izričit zahtjev potrošača ili o proizvodu koji je jasno prilagođen potrošaču.

7.1 POSTUPAK ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA ODUSTANJE

7.1.1. Ako Potrošač želi iskoristiti svoje pravo na odustajanje, mora poslati jasnu izjavu koja sadrži svoju namjeru odustajanja (npr. poštom ili elektroničkim putem) Davatelju usluga koristeći podatke za kontakt navedene na početku ovih Općih uvjeta.
Potrošač ostvaruje svoje pravo na odustanak u roku, ako svoju izjavu o odustanku od ugovora pošalje Pružatelju usluga prije isteka gore navedenog roka.

7.1.2. Potrošač snosi teret dokazivanja da je iskoristio svoje pravo na odustanak u skladu s odredbama iz točke 7.

7.1.3. U oba slučaja, Davatelj usluge će odmah potvrditi primitak Potrošačeve izjave o odustajanju putem e-pošte.

7.1.4. U slučaju otkazivanja u pisanom obliku, smatrat će se valjanim ako Potrošač pošalje svoju izjavu u tom smislu u roku od 14 kalendarskih dana (čak i 14. kalendarskog dana) Pružatelju usluga.

7.1.5. U slučaju obavijesti putem pošte, Davatelj usluga uzima u obzir datum slanja, au slučaju obavijesti putem e-pošte vrijeme slanja e-pošte ili e-mail u smislu obračuna roka.

Potrošač pismo šalje kao preporučenu pošiljku kako bi se datum slanja mogao pouzdano dokazati.

7.1.6. U slučaju odustajanja, potrošač mora vratiti naručeni proizvod Pružatelju usluga bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju.

7.1.7. Rok se smatra ispunjenim ako Kupac proizvod pošalje (pošte ili preda kuriru kojeg je naručio) prije isteka roka od 14 dana.

7.1.8. Troškove povrata proizvoda na adresu Pružatelja usluga snosi Potrošač, osim ako se Pružatelj usluga obvezao snositi te troškove.

Na zahtjev Potrošača, Pružatelj usluga organizira povratnu pošiljku, međutim, troškove povratne pošiljke organizirane od strane Pružatelja usluge snosi sam Potrošač, u ovom slučaju Pružatelj usluga ne preuzima troškove organizirane povratne pošiljke od Kupca, samo pruža pomoć tako da se Potrošač ne mora baviti organizacijom povratne pošiljke. Služba za korisnike Davatelja usluga prima zahtjev potrošača za to.

7.1.9. Pružatelj usluge ne može prihvatiti paket vraćen pouzećem. Osim troška povrata proizvoda, Potrošaču se neće naplatiti nikakvi drugi troškovi u vezi s otkazivanjem.

7.1.10. Ako Potrošač odustane od ugovora, odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka izjave Potrošača o odustajanju od Ugovora, Pružatelj usluga će vratiti svu naknadu koju je Potrošač dao, uključujući troškove prijevoza (plaćene za dostavu), osim onih dodatnih troškova nastalih zbog toga što je potrošač odabrao način prijevoza koji nije najjeftiniji standardni način prijevoza koji nudi Davatelj usluga.

Pružatelj usluga ima pravo zadržati povrat novca dok se proizvod ne vrati ili potrošač ne dokaže kreditnu sposobnost da ga je vratio: od ta dva, Pružatelj usluga uzima u obzir raniji datum.

7.1.11. Tijekom povrata, Pružatelj usluge koristi metodu plaćanja identičnu metodi plaćanja korištenoj tijekom izvorne transakcije, osim ako Potrošač izričito pristane na korištenje drugog načina plaćanja; zbog primjene ovog načina povrata, Potrošaču se neće naplatiti dodatni troškovi.

7.1.12. Potrošač se može smatrati odgovornim za smanjenje vrijednosti proizvoda samo ako je do njega došlo zbog prekoračenja korištenja koje je potrebno za utvrđivanje prirode i svojstava proizvoda.

7.1.13. Ako u slučaju ugovora o pružanju usluga Potrošač iskoristi svoje pravo na raskid nakon zaključivanja početka izvršenja, dužan je Pružatelju usluge nadoknaditi razumne troškove prilikom namirenja.

7.1.14. Pružatelj usluga može zahtijevati nadoknadu amortizacije i razumnih troškova koji proizlaze iz korištenja koje premašuje korištenje potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i rada proizvoda – ako je izvršenje ugovora o pružanju usluga počelo na izričiti zahtjev Potrošač prije isteka roka te ostvaruje svoje pravo na raskid.

8. JAMSTVO
8.1. Obavezna garancija

8.1.1. U pogledu proizvoda Pružatelja usluga, Građanski zakonik i 151/2003. (IX. 22.) Podliježe obvezi jamstva temeljem uredbe Vlade, što znači da je tijekom jamstvenog roka oslobođen odgovornosti samo ako dokaže da se nedostatak može povezati s nepravilnom uporabom proizvoda.

8.1.2. Jamstveni rok (jamstveno vrijeme) počinje teći stvarnom izvedbom, odnosno isporukom proizvoda Kupcu, odnosno ako pružatelj usluge ili njegov zastupnik vrši puštanje u rad, danom puštanja u rad.

151/2003 o obveznom jamstvu za određene trajne potrošačke robe smatraju se trajnim potrošačkim dobrima. (IX.22.) Proizvodi navedeni u Dodatku Uredbe Vlade, za koje je zakonom propisano jamstveno razdoblje od jedne godine. (Objektivni) opseg uredbe odnosi se samo na proizvode koji se prodaju u okviru novog potrošačkog ugovora sklopljenog u Mađarskoj i koji su navedeni u prilogu uredbe.

Kvar nije pokriven jamstvom ako je njegov uzrok nastao nakon što je proizvod predan kupcu, npr. ako je kvar

– neprofesionalno puštanje u rad (osim ako je puštanje u rad izvršio Pružatelj usluga ili njegov predstavnik ili ako se neprofesionalno puštanje u pogon može povezati s pogreškom u korisničkim uputama i uputama za upravljanje)

– nepravilna uporaba, nepoštivanje uputa za uporabu i rukovanje, – uzrokovana nepravilnim skladištenjem, nestručnim rukovanjem, vandalizmom.

U slučaju kvara pokrivenog jamstvom, Kupac:

– prvenstveno – po vlastitom izboru – možete zahtijevati popravak ili zamjenu, osim ako je ispunjenje odabranog jamstvenog zahtjeva nemoguće ili ako bi to rezultiralo nerazmjernim dodatnim troškovima za Davatelja usluga u usporedbi s ispunjenjem drugog jamstvenog zahtjeva, uzimajući u obzir vrijednost proizvoda u besprijekornom stanju, težinu povrede ugovora i štetu nanesenu interesima Kupca ispunjenjem jamstvenog zahtjeva.

– ako Pružatelj usluga nije poduzeo popravak ili zamjenu, nije u mogućnosti ispuniti ovu obvezu u roku, štiteći interese Potrošača, ili ako je prestao interes Kupca za popravak ili zamjenu, Kupac – na po svom izboru – dobit će razmjerno smanjenje kupoprodajne cijene koju možete tražiti, grešku možete ispraviti o trošku Pružatelja usluga sami ili ju dati ispraviti nekom drugom ili možete odstupiti od ugovora. Nema mjesta otkazu zbog nebitne pogreške.

Ukoliko Kupac u roku od tri radna dana od dana kupnje (puštanja u rad) podnese zahtjev za zamjenu proizvoda zbog kvara proizvoda, Pružatelj usluga je dužan zamijeniti proizvod, pod uvjetom da kvar onemogućuje namjeravanu uporabu.

Popravak ili zamjena mora se izvršiti u odgovarajućem vremenskom roku, uzimajući u obzir karakteristike proizvoda i svrhu koju Kupac očekuje, uz zaštitu interesa Kupca. Davatelj usluga mora nastojati izvršiti popravak ili zamjenu u roku od najviše petnaest dana.

Tijekom popravka u proizvod se smiju ugrađivati samo novi dijelovi.

Dio vremena popravka tijekom kojeg kupac ne može koristiti proizvod prema namjeni ne uračunava se u jamstveni rok. U slučaju zamjene (popravka) proizvoda ili dijela proizvoda, jamstveni rok počinje ponovno teći za zamijenjeni (popravljeni) proizvod (dio proizvoda) i za kvar koji je nastao kao posljedica popravka.

8.1.3. Troškove vezane uz ispunjenje jamstvene obveze snosi Davatelj usluga.

8.1.4. Davatelj usluga je izuzet od obveze jamstva samo ako dokaže da je uzrok kvara nastao nakon izvršenja.

8.1.5. Međutim, Kupac nema pravo zahtijevati jamstvo za dodatnu opremu i jamstveni zahtjev, ili jamstvo za proizvod i jamstveni zahtjev istovremeno, paralelno jedan s drugim, zbog istog nedostatka. Bez obzira na ova ograničenja, Kupac ima prava koja proizlaze iz jamstva neovisno o pravima definiranim u točkama 9.1 i 9.2.

8.1.6. Jamstvo ne utječe na provedbu kupčevih zakonskih prava, posebno onih koja se odnose na pribor i jamstva za proizvode ili kompenzaciju.

8.1.7. Ukoliko dođe do pravnog spora između stranaka, koji se ne može riješiti mirnim putem, Kupac može pokrenuti postupak Nagodbenog vijeća, sukladno na temelju onih navedenih u točki 12.2.

8.2. Dobrovoljno jamstvo

8.2.1. Pružatelj usluge preuzima jamstvo (garanciju) za proizvode koje prodaje u roku navedenom na web stranici, u opisu proizvoda, koji može biti duži od roka prema uredbi Vlade. Pružatelj usluga dužan je obavijestiti o trajanju jamstva za svaki proizvod najkasnije putem podataka na jamstvenom listu (jamstvenom listu) danom prilikom preuzimanja proizvoda od strane Kupca.

9. JAMSTVO
9.1. Garancija na pribor

9.1.1. U slučaju neispravne izvedbe od strane Davatelja usluga, Kupac može podnijeti zahtjev za jamstvo protiv Davatelja usluga. U slučaju potrošačkog ugovora, Kupac može ostvariti jamstvene zahtjeve za nedostatke proizvoda koji su već postojali u trenutku isporuke proizvoda u zastarnom roku od 2 godine od dana primitka. Nakon isteka roka zastare od dvije godine, kupac više ne može zahtijevati svoja prava iz jamstva za dodatnu opremu.

9.1.2. U slučaju ugovora sklopljenog s nepotrošačem, ovlaštena strana može ostvariti svoje jamstvene zahtjeve u roku od 1 godine od dana primitka.

9.1.3. Kupac može – prema vlastitom izboru – zatražiti popravak ili zamjenu, osim ako je ispunjenje kupčevog odabranog zahtjeva nemoguće ili bi Davatelj usluga imao nerazmjerne dodatne troškove u usporedbi s ispunjenjem drugog zahtjeva.

Ako Kupac nije ili nije mogao zatražiti popravak ili zamjenu, može zatražiti razmjerno smanjenje naknade, ili Kupac može popraviti kvar o trošku Davatelja usluga, ili ga dati popraviti nekom drugom ili, u krajnjem slučaju , odstupiti od ugovora. Nema mjesta otkazu zbog nebitne pogreške.

9.1.4. Kupac može prijeći s odabranog jamstvenog prava na pribor na drugo, ali je dužan snositi trošak zamjene, osim ako je to bilo opravdano ili je Davatelj usluga naveo razlog za to.

9.1.5. Kupac je dužan obavijestiti Pružatelja usluga o pogrešci odmah po njenom otkrivanju, a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja greške.

9.1.6. Kupac može podnijeti zahtjev za jamstvo za dodatnu opremu izravno protiv Davatelja usluga.

9.1.7. U roku od šest mjeseci od zaključenja ugovora ne postoji nijedan drugi uvjet za ostvarivanje jamstvenog zahtjeva za dodatnu opremu osim obavijesti o nedostatku, ako Kupac dokaže da je proizvod kupio od Pružatelja usluga (predočenjem računa ili kopije fakture).

U tom slučaju Pružatelj usluga je izuzet od jamstva samo ako opovrgne ovu pretpostavku, odnosno dokaže da je kvar na proizvodu nastao nakon što je isti primoran Kupcu. Ako Pružatelj usluga može dokazati da je uzrok greške proizašao iz uzroka koji se može pripisati Kupcu, nije dužan odobriti jamstveni zahtjev koji je podnio Kupac.

Međutim, nakon šest mjeseci od dana izvršenja, Kupac je dužan dokazati da je nedostatak koji je prepoznao već bio prisutan u trenutku izvršenja.

9.1.8. Ako Kupac potvrdi svoje jamstveno potraživanje u odnosu na dio proizvoda koji se može odvojiti od proizvoda – sa stajališta naznačenog nedostatka – jamstveni zahtjev se ne smatra valjanim za ostale dijelove proizvoda.

9.2. Jamstvo na proizvod

9.2.1. U slučaju nedostatka na proizvodu (pokretnoj stvari), Kupac koji se smatra potrošačem – prema svom izboru – može ostvariti pravo na jamstvo za pribor ili zahtjev za jamstvo proizvoda navedeno u točki 9.1.

9.2.2. Međutim, Kupac nema pravo istovremeno, usporedno jedno s drugim, tražiti jamstvo za pribor i jamstvo za proizvod zbog istog nedostatka.

Međutim, u slučaju uspješne provedbe jamstvenog zahtjeva za proizvod, Kupac može zatražiti jamstvo za dodatnu opremu za zamijenjeni proizvod ili popravljeni dio protiv proizvođača.

9.2.3. Kao zahtjev za jamstvo proizvoda, Kupac može zahtijevati samo popravak ili zamjenu neispravnog proizvoda. Kupac mora dokazati nedostatak proizvoda u slučaju jamstvenog zahtjeva za proizvod.

9.2.4. Proizvod se smatra neispravnim ako ne udovoljava zahtjevima kvalitete koji su na snazi u trenutku stavljanja na tržište ili ako nema svojstva koja je opisao proizvođač.

9.2.5. Kupac može ostvariti zahtjev za jamstvo za proizvod u roku od dvije godine nakon što je proizvođač stavio proizvod na tržište. Nakon tog roka gubite ovo pravo. Nakon utvrđivanja kvara Kupac je dužan bez odgađanja obavijestiti proizvođača o nedostatku.

Pogreška priopćena unutar dva mjeseca od otkrivanja pogreške mora se smatrati priopćenom bez odgode. Potrošač je odgovoran za štetu nastalu zbog kašnjenja u komunikaciji.

9.2.6. Kupac svoje jamstvene zahtjeve za proizvod može ostvariti protiv proizvođača ili distributera pokretnog predmeta (Davatelj usluga).

9.2.7. Građanski zakonik prema tome, proizvođač i distributer proizvoda smatra se proizvođačem.

9.2.8. Proizvođač, distributer (Serviser) je oslobođen svoje obveze jamstva za proizvod samo ako može dokazati da:

proizvod nije proizveden ili stavljen na tržište kao dio njegovih poslovnih aktivnosti, ili
• nedostatak se nije mogao prepoznati prema stanju znanosti i tehnologije u trenutku stavljanja na tržište ili
• nedostatak proizvoda proizlazi iz primjene zakona ili obveznih službenih propisa.

9.2.9. Za izuzeće je dovoljno da proizvođač, distributer (Serviser) dokaže jedan razlog.

10. ODGOVORNOST
10.1. Podaci na web stranicama objavljeni su u dobroj namjeri, ali su informativnog karaktera, Pružatelj usluga ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost podataka.
10.2. Kupac može koristiti Internetsku stranicu isključivo na vlastitu odgovornost, te prihvaća da Pružatelj usluga neće biti odgovoran za materijalnu ili nematerijalnu štetu nastalu tijekom korištenja, osim odgovornosti za kršenje ugovora uzrokovano namjerno, krajnjom nepažnjom ili kazneno, kao i ozljeda života, tijela ili zdravlja.

10.3. Pružatelj usluga isključuje svaku odgovornost za ponašanje korisnika web stranice.

Kupac je u potpunosti i isključivo odgovoran za vlastito ponašanje, u takvim slučajevima Pružatelj usluga u potpunosti surađuje s nadležnim tijelima u cilju otkrivanja zakonskih povreda.

10.4. Stranice usluge mogu sadržavati poveznice (linkove) koje vode na stranice drugih pružatelja usluga. Pružatelj usluga ne preuzima nikakvu odgovornost za postupke zaštite podataka i druge aktivnosti ovih pružatelja usluga.

10.5. Pružatelj usluga ima pravo, ali nije dužan, provjeravati sadržaj koji korisnici mogu učiniti dostupnim tijekom korištenja web stranice, a Pružatelj usluga ima pravo, ali nije dužan, tražiti znakove nezakonitih aktivnosti u odnosu na objavljeni sadržaj.

10.6. Zbog globalne prirode Interneta, Kupac prihvaća da se pri korištenju Internetske stranice uzimaju u obzir odredbe relevantnog nacionalnog zakonodavstva.

Ako bilo koja aktivnost povezana s korištenjem web stranice nije dopuštena prema zakonu zemlje Korisnika, Kupac je isključivo odgovoran za korištenje.

10.7. Ukoliko Kupac primijeti neželjeni sadržaj na web stranici, mora to odmah prijaviti Davatelju usluge. Ako Pružatelj usluge tijekom postupka u dobroj vjeri utvrdi da je indikacija utemeljena, ima pravo odmah izbrisati ili izmijeniti podatke.

11, AUTORSKO PRAVO

11.1. Web stranica je zaštićena autorskim pravom.

Pružatelj usluga je nositelj autorskih prava ili ovlašteni korisnik svih sadržaja prikazanih na web stranici i tijekom pružanja usluga dostupnih putem web stranice: bilo koje autorsko djelo ili druga intelektualna kreacija (uključujući, između ostalog, sve grafičke i druge materijale, izgled te uređivanje sučelja web stranice, korišteni softver i druga rješenja, ideje, implementacija).

11.2. Dopušteno je spremanje ili ispis sadržaja web stranice i pojedinih dijelova na fizički ili drugi medij podataka za privatnu upotrebu ili uz prethodnu pisanu suglasnost Pružatelja usluge.

Korištenje izvan privatne upotrebe – na primjer pohranjivanje u bazu podataka, prijenos, objavljivanje ili preuzimanje, komercijalizacija – moguće je samo uz prethodno pismeno dopuštenje Pružatelja usluga.

11.3. Uz prava koja su izričito definirana u ovim Uvjetima i odredbama, registracija, korištenje web-mjesta i niti jedna odredba u Uvjetima i odredbama ne daje korisniku pravo na bilo kakvu upotrebu ili iskorištavanje bilo kojeg trgovačkog imena ili zaštitnog znaka na web stranici.

Osim prikaza povezanog s namjeravanom upotrebom web stranice, potrebnog privremenog umnožavanja i izrade kopija u privatne svrhe, ova se intelektualna djela ne smiju koristiti ili koristiti u bilo kojem drugom obliku bez prethodnog pismenog dopuštenja Davatelja usluge.

12. MOGUĆNOSTI ŽALBE
12.1. Rješavanje reklamacija

Kupac može podnijeti primjedbe potrošača na proizvod ili aktivnosti Pružatelja usluge na sljedeće kontakt podatke:

Korisnička služba (korisnička služba)

Adresa: 9200 Mosonmagyaróvár Károly út 57. (Mađarska)
• Radno vrijeme telefonske službe za korisnike: svakim radnim danom od 08:00 do 18:00 sati! Telefon: +36707704566
• E-pošta: stickerpoints1@gmail.com
Prigovor kupca vezan uz proizvod ili njegovu aktivnost možete dostaviti na kontakt podatke navedene u točki 12.1.

Sukladno važećim zakonskim propisima, Pružatelj usluge odmah ispituje usmeni prigovor (u trgovini) i po potrebi ga otklanja, ako priroda prigovora to dopušta.

Ukoliko se Kupac ne slaže s postupanjem po prigovoru ili nije moguće trenutačno ispitivanje prigovora, Davatelj usluga će odmah evidentirati prigovor i svoj stav u vezi s njim, au slučaju usmenog prigovora osobno uručiti Kupcu na licu mjesta, u slučaju telefonskog prigovora, isti će biti poslan Kupcu najkasnije u trenutku kad i sadržajni odgovor naveden u dijelu pisanih prigovora, te će postupati prema odredbama o pisanim prigovorima.

Pružatelj usluga bilježi usmenu pritužbu priopćenu putem telefona na identifikacijski broj prethodne narudžbe, što pomaže u pronalaženju pritužbe.

Pružatelj usluga dužan je pismeni prigovor ispitati i odgovoriti na njega u roku od trideset dana od dana primitka iste, te organizirati da odgovor stigne do Korisnika. Ukoliko Pružatelj usluga odbije prigovor, dužan je obrazložiti svoje stajalište u sadržajnom odgovoru na odbijanje.

Pružatelj usluga mora čuvati zapisnik o prigovoru i presliku odgovora pet godina.

Pružatelj usluga će razmotriti prigovore koje je Kupac iznio u skladu s člankom 12.1. na kontakt podatke navedene u točki 1., u radno vrijeme službe za korisnike.

12.2. Ostali pravni lijekovi

Ako se bilo koji potrošački spor između Davatelja usluga i Korisnika ne riješi tijekom pregovora s Davateljem usluga, Korisniku su dostupne sljedeće pravne mogućnosti:

Podnošenje prigovora tijelima za zaštitu potrošača.
Ukoliko Kupac uoči povredu svojih prava potrošača, ima pravo podnijeti prigovor nadležnom tijelu za zaštitu potrošača prema mjestu prebivališta. Nakon ocjene prigovora, tijelo odlučuje o provođenju postupka zaštite potrošača.

Odbor za nagodbu.
Radi rješavanja potrošačkog spora vezanog uz kvalitetu, sigurnost i primjenu pravila o odgovornosti za proizvode, te sklapanje i izvršenje ugovora, Kupac može pokrenuti postupak kod tijela za mirenje koje djeluje pri nadležnoj strukovnoj komori na temelju sjedište Pružatelja usluga u svrhu izvansudskog mirnog rješavanja sporova.

U primjeni pravila koja vrijede za Nagodbeno vijeće, potrošač je i nevladina organizacija, crkva, stambena zgrada, stambena zajednica, mikro, malo i srednje poduzetništvo prema posebnom zakonu koji kupuje, naručuje, prima, koristi , koristi robu, ili komercijalne komunikacije ili ponude koje se odnose na primatelja robe.

Kontakt podaci Odbora za nagodbu u Budimpešti:

1016 Budimpešta, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
• Poštanska adresa: 1253 Budapest, Pf.: 10.
• E-mail adresa: bekelteto.testulet@bkik.hu
• Fax: 06 (1) 488 21 86
• Telefon: 06 (1) 488 21 31
– Sudski postupci. Kupac ima pravo tražiti svoj zahtjev koji proizlazi iz potrošačkog spora pred sudom u okviru građanskog postupka u skladu s člankom IV iz 1959. o građanskom zakoniku. Zakona i odredbe Zakona V. iz 2013. o Zakonu o parničnom postupku.

13. OSTALE ODREDBE
13.1. Web trgovina www.ekoloskeplakete.hr informacijski je sustav temeljen na Linuxu/PHP-u, njegova je razina sigurnosti odgovarajuća, korištenje ne predstavlja nikakav rizik, no preporučujemo da poduzmete sljedeće mjere opreza: koristite softver za zaštitu od virusa i špijunskog softvera s ažuriranu bazu podataka, instalirajte sigurnosna ažuriranja za operativni sustav.

Kupnja na web stranici pretpostavlja kupčevo poznavanje tehničkih i tehničkih ograničenja interneta i prihvaćanje mogućnosti grešaka povezanih s tehnologijom.

13.2. U specijaliziranim prodavaonicama i online trgovini Pružatelja usluga poslužuje samo narudžbe količina za kućanstvo.

13.3. Pružatelj usluga ima pravo jednostrano izmijeniti odredbe ovih Uvjeta i odredbi u bilo kojem trenutku. Pružatelj usluge obavještava korisnike o izmjenama e-poštom prije nego što one stupe na snagu. Kada promjene stupe na snagu, registrirani korisnici ih moraju izričito prihvatiti prilikom prijave na stranicu kako bi mogli koristiti stranicu